A true migrator is the one who abandons what Allah has prohibited. This is what our beloved prophet has said. That is the true hijrah. We leave behind our unlawful acts...and yet, we doesn't even need to wait until first of Muharram to do the change..it is a sweet HIJRAH then.

Thursday 16 June 2011

wanita muda x kisah bermadu?????

hahaha..petikan surat khabar utusan 14 jun hari tu mmg menarik perhatian aku....

antara alasan yg diberikan:
1) nak bergantung hidup...
2) lelaki yg dah kahwin lagi matang n lagi stabil emosi...(hahahahaha)
3) nak laki yg lagi berpengalaman n pandai jaga rumah tangga

apapun....aku x tahulah...setiap org ada pendapat masing2 pasal poligami ni kan??

x tentang sgt pun x boleh.... takut terkena kat batang hidung sendiri...
x sangat bermadu pun x boleh.... dosa rosakkan rumah tangga org...

tapi.... betul ke nisbah pompuan:laki2 sekarang 37:1????? wah3...

islam pun x halang kita nak berpoligami ni asal cukup syarat....

adil, mampu zahir n batin....dan yg sewaktu ngannyer ahh...

lagipun, Allah dah tetapkan jodoh setiap daripada kita n dia tahu apa yg terbaik untuk hamba-Nya

ohh ya, semalam nora elena melabuhkan tirai..... haahahhahah...seronak tengok citer tu....

so sweet si Aaron Aziz....




kalau ini lelakinya, aku rasa memang ramai wanita x kisah bermadu hahahahaha....


yelah..susah nak dapat lelaki penyabar macam Seth Tan tukan?? hahaha

you wish wawa you wish...


hahaha...apa ni...amboi amboi... u pun x daftar lagi dah fikir pasal kahwin??? gatal sungguh diriku ini....


p/s:dua hari lagi nak daftar,,..cuak nyer x leh nak digambarkan sih...
aku tau korang gelakkan aku bile baca post ni...
ada aku kisah??????? hahahahahahhah

2 comments:

  1. wawa..u.wishh.uwishh..blahh!!!

    haha..gewd luck la idop kt penang..cari la anak mami mana-mana..nanti aq join..gagagga~

    ReplyDelete
  2. leha..leha..... no harms in dreaming right???

    ReplyDelete