A true migrator is the one who abandons what Allah has prohibited. This is what our beloved prophet has said. That is the true hijrah. We leave behind our unlawful acts...and yet, we doesn't even need to wait until first of Muharram to do the change..it is a sweet HIJRAH then.

Thursday 24 March 2011

first post,......

Salam..aku pun tertanya-tanya apa yg membuatkan aku mahu menulis dalam blog semula..hahaha...maybe skarang masa itu agak lapang..walau masih terkejar2...dan rasa banyak sgt perkara manis yg wajar dicoretkan...Yelah..anak encik Othman dan puan Sabariah ni dah meningkat dewasa....sedikit sebanyak penglaman yg ada mendewasakan.....dan sekarang nak beralih ke dunia yg baru,...(dgn penuh gementarnyer)..
hahaha.....loosen up la sikit.x nak skema2..
Anyway..maybe after ni, blog aku akan jadikan medan bergosip...(ngehehehe...)ataupun mengadu perasaan....n analisis aku terhadap kehidupan yg bakal aku lalui.....serta muhasabah utk perkara yg dah lepas...aku x harapkan blog ni ade byk pengikut..walaupun mungkin ramai yg akan ikut..maybe??????hahaha..kita tunggu dan lihatlah nanti.....noktah. khalas.fullstop.

No comments:

Post a Comment